Retourneren & Klachten

Verkeerde maat? Of toch niet de kleur die je bedoelde?

Je hebt het recht je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Binnen deze termijn mag je het artikel bekijken, beoordelen en/of passen zoals je ook in een winkel doet. Na annulering heb je nogmaals 14 dagen om het product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Alleen de kosten voor retour van jouw thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Raadpleeg voor de exacte tarieven de website van je vervoerder.

Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan GiryStuff geretourneerd worden. Bij Contact vind je onze adresgegevens. Om gebruik te maken van dit recht kun je contact met ons opnemen.

De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag:
a. waarop het artikel in je bezit is.
b. bij meerdere artikelen in een bestelling, die afzonderlijk worden geleverd: de dag waarop je het laatste artikel hebt ontvangen.

Het bedrag staat binnen enkele dagen, maar uiterlijk binnen 14 dagen na verwerking van het retour op je rekening. Wij betalen je terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee jij ons hebt betaald.

Heb je een klacht?

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected]  Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.